DK| dansk

Garanti

Altid mindst 2 års garanti

Alle ure på Urvaerket.dk leveres med 2 års garanti eller mere. Afhængigt af producent og urserie tilbyder vi to forskellige garantier; autoriseret producentgaranti eller forhandlergaranti. Hvilken type garanti, der gælder, fremgår af produktbeskrivelsen for hvert ur i vores sortiment. Alle eksklusive ure leveres med en autoriseret producentgaranti (verdensomspændende garanti).

Autoriseret producentgaranti (world-wide warranty)

Uret leveres med en gyldig garanti fra en autoriseret forhandler. Officiel verdensgaranti betyder, at uret kan returneres til enhver autoriseret forhandler i Denmark og i udlandet.

Har du ikke en autoriseret forhandler i nærheden af dig? Intet problem, send dit ur til os, så tager vi os af garantispørgsmålet for dig hos producenten.

Officielle garantier er normalt på 24 måneder eller længere, og den verdensomspændende garanti dækker produktions- og materialefejl.

Forhandlergaranti

For de ure, der ikke er dækket af producentens officielle garanti, tilbyder vi en 24-måneders forhandlergaranti. Garantiens varighed er angivet for hvert enkelt produkt. For mere information, se venligst Kontakt os vedrørende returnering/forsendelse af et ikke-fungerende ur.

Garantien dækker fabrikations- og materialefejl.

Bemærk venligst, at garantien ikke dækker:

  • skader forårsaget af forkert pleje, uagtsomhed eller andre skader, der ikke skyldes materiale- eller fabrikationsfejl.
  • skader forårsaget af indgreb fra en ukvalificeret reparatør.
  • skader på krone og glas.
  • skader på læderremme, plastikremme, lænker og deres belægning samt skader på uret.
  • fugtskader på ikke-vandtætte ure (vandtæt = 10 ATM, 100M eller mere).
  • hvis serienummeret er blevet ændret eller fjernet.
Hvad skal jeg gøre, hvis mit ur går i stykker?

Hvis du har et problem med dit ur, skal du bare kontakte os, så hjælper vi dig hurtigt og problemfrit. Vi giver dig oplysninger om, hvor du skal henvende dig, eller instruktioner, hvis du vil have os til at hjælpe dig med din sag.

Ukorrekt, systematisk eller forsætlig brug af vores tjenester, herunder men ikke begrænset til åbent køb, ombytning, returnering, skadebeskyttelse, annullering, ordre, beskyttelse, garanti, klage, anmodning, indbytning, værdiansættelse kan blive afvist, blokeret, meldt til politiet og/eller ignoreret, hvis det sker i ond tro.

Tilbage