Vi værdsætter dit privatliv og tilstræber at opretholde et meget højt niveau af datasikkerhed. Vi sælger ikke dine data til andre virksomheder.
Nedenfor beskriver vi, hvordan vi håndterer dine personlige data. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Ansvarlig for persondata Scandinavian Luxury AB, org. nr. 556721-6170, med adresse Brunnsgatan 21 A, 111 38 Stockholm, er dataansvarlig for virksomhedens behandling af persondata.
Hvornår indsamler vi dine data? Når du besøger vores platform, når du køber vores produkter, og når du kontakter vores kundeservice, har vi brug for at indsamle og behandle dine personlige data. De oplysninger, vi indsamler, når du foretager et køb, er nødvendige for, at vi kan indgå en kontrakt med dig som kunde.
Hvad indsamler vi om dig som kunde?
Behandling
Retsgrundlag
Vi behandler disse data for at kunne opfylde kontrakten med dig. Hvis vi ikke modtog disse oplysninger, ville vi ikke være i stand til at indgå en kontrakt med dig som kunde.
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer disse oplysninger i mindst 84 måneder (7 år) efter afsluttet levering og betaling for at kunne håndtere alle former for reklamationer og garantispørgsmål på en tilfredsstillende måde for dig som forbruger.
Behandling
Juridisk grundlag
Vi opbevarer disse data, fordi vi mener, at det er i vores fælles interesse at løse de rejste spørgsmål til begge parters tilfredshed.
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer disse data i mindst 84 måneder (7 år) for at kunne håndtere alle typer klager og garantisager på en tilfredsstillende måde for dig som forbruger.
Behandling
Juridisk grundlag
Vi gemmer disse data, fordi vi mener, at det er i vores fælles interesse at løse de problemer, der er opstået eller kan opstå, til begge parters tilfredshed. Dette omfatter også eventuelle juridiske forpligtelser, der kan opstå som følge af misbrug af vores service.
Opbevaringsperiode
Vi opbevarer disse data i maksimalt 1 måned for løbende at forbedre vores applikation og for at sikre, at alt er korrekt på tidspunktet for dit køb.
Fra hvilke kilder indsamler vi dine data? Ud over de data, du giver os, indsamler vi i nogle tilfælde også
Hvem deler vi dine data med?
Når dine personoplysninger deles med en virksomhed, der selv er dataansvarlig, gælder den pågældende virksomheds databehandlingspolitik.
Hvor behandler vi dine data?
Vi tilstræber at behandle alle dine personlige data inden for EU/EØS. Alle vores IT-systemer er i øjeblikket placeret inden for EU/EØS.
Hvor længe opbevarer vi dine data?
Vi opbevarer ikke dine data længere end nødvendigt, afhængigt af formålet med opbevaringen. Detaljer om opbevaringsperioden kan findes i afsnittet "Hvad indsamler vi om dig som kunde".
Hvad er dine rettigheder som registreret?
Hvordan håndterer vi dit personnummer?
Vi bruger dit personnummer i de tilfælde, hvor det er berettiget. Enten for at forenkle tingene for dig som kunde eller for at kunne udføre kontroller, som kun er mulige med et personnummer. Vi fjerner dit personnummer fra vores system, så snart det ikke længere er nødvendigt.
Hvordan beskyttes dine persondata?
Vi arbejder løbende med sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at dine persondata ikke falder i de forkerte hænder.
Datatilsynet Datatilsynet vil sikre, at vi anvender den lovgivning, der findes. Hvis du mener, at vi håndterer personoplysninger forkert, kan du indgive en klage til dem.
Hvordan kontakter du os, hvis du har spørgsmål om vores databeskyttelse?
Du kan altid få svar på dine spørgsmål ved at kontakte vores support via e-mail. Adressen er support@urvaerket.dk. Dette dokument er live og vil blive opdateret løbende, når vi foretager ændringer. Du kan altid downloade dokumentet fra vores hjemmeside, og du vil kunne se, hvornår det sidst er blevet opdateret.